Lyžovačka Cavalese

Kolegovia chodia pravivdlene do Val di Fiemme a ja som rozhodol pridať. Po dlhšej, ale rýchlejšej ceste Brno -> Praha -> Mníchov -> Cavalese a ubytovaní sa, sme si dali večernú prechádzku po snehu a omrkli sme začiatok "neslávne" známej lanovky. Mali sme skipas na pár okolitých lanoviek a rozhodli sme sa ich postupne vyskúšať.

Latemar

Tu nás zastihla najväčšia zima, ale aj najkrašie počasie. Stredisko sa rozprestiera pod kopcom rovnakého názvu, predstavuje takú malú horskú dráhu. Totiž, ak sa chce človek dostať z jedneho konca na druhý, musí ísť párkrát hore a dole cez hrebeň. Kvôli zime ale aj tak väčšinu času jazdíme na slnečnných svahoch a užívame si výhľady. Po obede si na lyže nalepím pásy a idem si pozieť vedľajšie sedlo s novými výhľadmi. Ako som bol zo začiatku namotivovanný, tak som najazdil aj s lanovkami 100 km viď. Strava.

 Alpe Cermis

Celkom známa zjazdovka aj kvôli poslednej etape Tour de Ski, kde si ju borci dávaju na bežkách. Teraz kvôli slabším podmienkam sme nemohli jazdiť až dole, ale bola tu akurát akcia, kde požičiavali najnovšie modely lyží. Takže sme skúšali rôzne radiussy a pevnosti a deň nám ubehol ako voda pričom padla zase stovečka.

Alpe Lusia

Toto stredisko nás hneď privítalo krásne upravenými trasami a čiastočnou inverziou. Mala tu aj kopu snehu mimo trasy, takže sme sa zabávali aj v prašane. Po obede som si založil párkrát stúpacie pásy a zdolal pekné kopčeky v okolí. Dnes som už toľko nevládal a najdlhšia čierna cesta bola dosť zľadovatelá,  takže ma ani nebavila :( Hneď ako začalo zapadať slnko prišla zima a ja som šiel v prvej skupine na ubytko. Výhľady boli pekné a najazdil som len 82.

Alpe Cermis II

Posledný deň sme už ani nevládali ani nebolo moc času, keďže sme rovno cestovali do Brna, ale aj tak sme si užili skoro prázdne zjazdovky bez front. Vybrali sme sa znovu na miestnu zjazdovku. Na nej nám nevadilo ani horšie počasie a dokonca sa mi podaril výšľap na miestnu dominantu. Zjazd síce nebol elegantný, ale zišiel som bez straty čapičky. Nakoniec sme sa pustili jednou zvážnicou skoro až dole.



.

Comments