Prva vyplata

Toto leto som sa konecne odhodlal najs si v Brne pracu a tak som pocas prvych par tyzdnov zaslal na zopar pohovorov a na tom poslednom ma dokonca aj zobrali a tak som stravil zvysok prazdnin roznymi skoleniami a citanim dokumentacii a roznych procedur ... chap nudil som sa ako das a cital si vsetko mozne na nete. Ale tak platili a tak ked prisla vytuzena prva vyplata tak som nevedel co s peniazmi tak som sa rozhodol mojej laske splnit sen a kupil som nam listky na let balonom ponad Brno.

Takze tak to vsetko zacalo ... takze prve dva lety nam zrusili koli pocasiu a tak som uz ani nedufal ze to stihneme v tejto leteckej sezone ale tak nakoniec na treti pokus sa to nakoniec podarilo a tak sme sa mali rano o siedmej dostavit do parku na kravej hore co mame 100 metrov z koleji ... tam sme trosku pomohli s vykladanim a nafukovanim balona ... ano balon najprv treba nafuknut vzduchom ktory sa nasledne zohreje super uber cool plamenovetom ... vid foto.
ked bol balon uz nad hlavami mohli sme sa zacat nalodovat dnu ...

najprv som sa trosku bal predsa len vysiet na par lanach a pod nohami len podlaha pruteneho kosika neznie najbezpecnejsie na svete ale po prekvapivo rychlom a starte kde sme to zobrali priamo smer hore a  potom po vetre ponad spilberg mimo Brno ...

a potom sme sa uz len kochali pohladom na malinke mestecko ktore sme mali na dlani ... leteli sme vo vyske 50-150 metrov pricom najlepsie vidno z niakych 80tych ... pri ktorych sa da rozpravat s pozemstanmi a mavat im o sto sest :)
pristatie bolo velmi hladke aj ked nas kapitan trosku postrasil aby sme sa drzali lan a pripravili sa na dva narazy ... z ktorych bolo nakoniec jemne posuhnutie a spokojne sme pristali uprostred pola kde sme trosku zrujnovali urodu (to hradi poistka a balon moze z bezpecnostnych dovodou pristat hocikde :) ) potom uz len nalozit balon na vlecku a zbalit cely balon ... nebolo to nic narocne a na koniec nas zaviezli k miestu startu.

Tak stalo to rozhodne zato, sice to nebol ziadny extermny zazitok ale luxusna pohodova jazda ... velmi prijemny dopravny prostriedok a novy pohlad na svet ktory vrelo odporucam

este na koniec fakt odporucam nasich prepravcov ... MadAir

Comments