Velikonoce alebo 2 tyzdne prazdnin

Uz som dlhsie nepisal ziadny extremnejsi zazitok a to jednoducho preto ze ich moc nebolo ... mohli za to skusky a podobne otravne veci ... vyber temy na bakalarku a dohadovanie sa s veducim a tak dalej ... no a kedze uz mam len tri tyzdne do deadlinu D tak by som ju mal zacat pisat ale ako to klasicky byva ked treba nieco take pisat tak zrazu je chut pisat hocico ine :D a tak teda spisem drsne akcie pocas velkej noci.
V Brne som travil dost vela casu a tak som sa rozhodol vyuzit sviatku na velkonocny pondelok (v cechach maju pocas celeho velkonocneho zhonu len jeden sviatkovy den, co sa mi paci lebo to tu neskolabuje az tak ako u nas kde je masaker ...) a tak som sa druhy tyzden vykaslal na skolu aby som sa mohol viac venovat svojej laske :P
No ale spet k drsnym zazitkom :) takze v piatok som rano vyrazil s rodicmi na jemnu prechadzku. Takze sme sa vyviezli na koniec Hiadelskej doliny k pametniku a stade sme zahajili vystup najprv do sedla a potom cez prasivu az na velku chochulu ... na tieto kopce som sa tesil iked som na nich uz par krat bol ale vzdy bola vyditelnost tak po koniec palice alebo za najblizsiu kosodrevinu ... no teraz nas cakal krasny vyhlad obcas mracik takze slniecko pekne pieklo a tak mi opalilo naramky na ruku a trosku spalilo tvar :D ale tak aj to k tomu patri. Hore sa este topil sneh takze sa dalo vysantit a co uz aj ked bol velky piatok ked sa maso neje tak sme si dali na vrchole klasicky slaninu, klobasu a cibulu ... co uz.

Nieco pofotili a mohli ist spokojne naspet k autu ... v hiadeloskom sedle som si natiahol siet a mohol som si napln vychutnat chill v prirode :D a spominat na polmaraton a obcerstvovacku pred smrtonostnym stupakom na kozy chrbat ... raz pojdem aj cely non-stop beh hrebenom NT ked budem velky a blby so sado maso sklonmi...

Doma som sa nezdrzal dlho kedze som siel hrat svtorhru badmintonu s borisom proti braotvi s ksenzom ... tu sa zase raz ukazalo ze boris je nervak a ja robim vela nevynutenych chyb a ze na kzenza este nemame ale potrebujeme rozostavenie a mohlo by to ist...
Hned po hre sme sa ani neprezliekali a sli sme s bratom hrat volejbal s rodicmi. Hned po zaradeni do hry mi to chvilu slo ale to bol jediny set co som hral zvysne boli skor trapnenie a ked uz sa po case ku mne dostala lopta tak som ju zle spracoval atd ach tak nehral som tri stvrte volejbal tak sa to na mne podpisalo (poznamka: trosku natrenovat nech mozem sa mozem v lete valat v piesku na beach volejbale :)
Vecer kvalitne rozbity sadnem za fb a co nevidim co silo organizoval beh hrebenom fatry tak mu vsetci odriekli a tak som si povedal ze sa hecnem a idem snim sak sranda musi byt :)
a tak sme sa dohosli ze po mna pride rano autom a tak aj bolo pocasie zase super takze pre istotu som sa netrel kremom aby ma este viac nespalilo a pri super pesnicke z radia (rytmus - jebe mi) sme ficali ... vyvazame sa az na salasky aby sme usetrli zbytocne vrstevnice a nahodime kamaly a ja flasu na chrbat a ideme ... po solidnom uvode zvolnujeme do kroku aby sme sa neznicili este predtym ako zbadame hreben a ficim si na traverze zase rozbiehame a ja viem ze mojim litkam sa to uz nepaci ale tak zahriznem a drzim sa Sila. Pod vlekom v najvetcsom fekal stupani nam bezi oproti miestny fetak co si to vebahava pravidene a tak silo stuha formu a vytahuje sa prednim ja struham formu a tvarim sa ze nezomieram  ... na hreben niak vytlacim a keby nebol pred nami niaky turista tak asi sedim ale Silo sa rozbehol ze uz to bude len pohoda a tak som zatal este viac a driapal sa hore ... na vrchole poza pred skupinkou turistov a tak povzbudeny ficime dalej po hrebeni ... a to bolo nadhera tak si hore behat skoro po rovine brutalny vyhlad az na tatry a siroke okolie obiehat turistov no proste parada :) cesta spet bola rychla ale celkom utrpenie pre nohy ale prezili sme a oplachli sme sa v nadrzi a ficali sme domov ...
Doma nikto nebol lebo rodina vyrazila na chalupu za babkou a dedom a tak som prehodil veci a fical na bus smer Polomka ... kde som sa do sitosti najedol, napil zapil a vsetko mozne :) samozrejme este som stihol chill v sieti :D je to super vec odporucam vsetkym ...

Po super vikende som si dal chvilu pauzu a cas na lasku a poriadne som si ju visibal :D no ale na stredu hlasili vietor na Ruzinej a tak sme s bratom nezavahali a zacali sme uspesne windsurfisticku sezonu :D fukalo kvalitne podarilo sa mi zopar sklzov ale nebol pravidelny a tak som par krat skoncil vo vode co bolo celkom v pohode vdaka neopranu ale ked som si namocil hlavu a fuklo do mna tak som sa velmi mocne ponahlal na breh nech ma erik vystrieda :D
a tak som sa mohol venovat bakalarke ... kvasit si na brehu v neoprene a cakat na vietor a pritom pisat teoreticku cast bakalarky hell yea :) ale aspon som sa odfotil :D


ps. pre dalsie foto klik SEM

Comments