10MILA

Takze po dlshom case som sa odhodlal napisat report z tejto super akcie. A kedy ma clovek viac volneho casu ako cez skuskove ked sa tvari ze sa uci a zdvorilo odmieta akekolvek spolocenske akcie a popritom len zabija cas za PC. Takze ten cas zabijem trosku rozumnejsie a napisem pamete z tiomili viac menej pre seba aby som si niekedy neskor s radosou pospominal ako som si zil a ako mi dobre bolo ...
S napadom ist na tiomilu som sa pohraval od kedy som zistil ze zabiny chodia na tieto stafety aj s B-teamom ale vaznejsie som sa do toho pustil az ked mi napisal Martinko ze ci sa tam neprihlasime a nepojdeme skusit ... a tak slovo dalo slovu a obaja sme sa pirhlasili. Neskor som zistil ze sa tam hlasi viac ludi a asi si svoje miesto bude treba vybojovat a preto som sa prihlasil na velikonocni soustredeni o ktorom som tu uz pisal.
Tyzden pre pretekami prisiel mail od Libora so zoznamom ludi ktory pobezia a este aj cislom useku ja som mal stastie a dostal som sa do B-teamu co sa martinkovi nepodarilo. Najprv som bol celkom stastny ale potom som si zacal zistovat ze to je druhy najdlhsi usek a ze je v noci tak sa mi to az tak nepozdavalo predsa len posledne roky uz netrenujem ako by sa patrilo na taketo velke preteky.
Do Swedska sme sli busom kedze nas slo pozehnane. Cesta prebiehala v pohode, robili sme si parky za jazdy sackove polievky, jedli redkovky a pozerali sme filmove pecky v podani muzikalu Mama mia alebo akcneho trhaku Pan a pani Smithovci. Hned po prichode na miesto diania Finspång sme vyzdvilhli mapy a sle sme rovno na trening kde sme stretli Thieriho ktory sa tam prezliekal po trenningu :) sice unaveny po ceste ale s odhodlnim sme sa pustili do baziniek ktore boli v tomto obdobi viac ako mokre. Ubytovany sme boli v troch holobytoch ale to nam vobec nevadilo. Zaklad nasho kalicskeho B-teamu bola ubytovana v jednom pricom sme boli dvaja v izbe a zvysok natlaceny v zvysnych. Ako prve nase kroky viedli do obchodu kde sme nakupili zakladne stavebne kamene nasej pripravy a tot pivo :D Dalsie treningy prebiehali v pohode az na strateny mobil pocas nocaku alebo zistenia ze moje svetlo je viac ako nevhodne na moj usek. Dalsii trening bolo v lese plno ludi co zlahcovalo dohladavky ale take stretnutie v hustniku s Emma Klingenberg :) bolo prijemne.

Dalsi den sme sli do areny najst si svoje dve parceli a postavit stany nanosit material vratane grilu :) a pri tejto prilezitosti sme navstivili aj externy obchod Intersportu ktory tu vyrastol, prekvapili nas vyhodne vypredaje a tak si kazdy odniesol zopar kvalitnych kuskov.
Na obed startovali nasi najmladsi borci a kedze im chybal jeden clen stafety tak najlepsi siel dvakrat :D proste cesi sa nezapru ani na takychto velkych pretekoch. Neskor po obede nasledoval start zien co uz bolo zaujimavejsie a tak som si pozrel mass start a prvu odovzdavku a siel som sa pokusit si este pospat pred vrcholom vecer, spanok nie a nie prist a tak som siel do centra. Dobre ze som dosiel lebo sa prave dorabala prva varka steakou a tak som nevahal a jeden si ulovil.

Po chvilke kecania a hrania niakej divnej sado maso hry s norskymi detmi kde sa skupinka postavila celom k plotu a jeden borec do nich kopal loptu ... sa konence zacalo stmievat a tak som si pre istotu zatejpoval kym som nieco vydel a sli sme chytat miesta aby sme videli start. Start bol super a vidiet tolko ludi vbiehat do lesa a potom sledovat ako sa rozdeluju a ficia dalej do kopca bolo uzasne tut mala ukazka video

Po starte sa kazdy podla toho aky usek bezal zacal bud pripravovat alebo sa siel najest alebo este spat a tak som nieco lahke zobol a siel sa pokusit spat. Skoda ze len malokomu sa podarilo spat ked pocujete komentatora ako hulaka na cely areal a tie masy ludi kricia no proste sa to nedalo a tak som sa nato vykalsla a siel si dat vifonku pozret ako ludia dobiehaju a sledoval nase stafety prve useky super drzali predne baliky druhy usek Acko sa este zlepsilo vdaka Danacovi nase Bcko dost stralito lebo Otrimu trosku nevyslo (45min chyb) a tak priniesol velmi zlu poziciu cez 300 pre Paju ktory mal ulou sa drzat nikej skupinky problem bol ze v jeho okoli sa ziadna nepohybovla a tak sa na dlhu noc vydal sam. Ackovu dlhu noc siel Bialda a bol to epicky suboj najlepsie je precitat si jeho dojmi priamo od neho True story ja len v skratke bol to masaker a boj o zivot lebo startoval v druhej skupinke a zo zaciatku sa slusne drzal v haku a kedze neboli farsty tak len zbalil mapu a siel ako bol plan lenze zrazu si to Bet hodil na cestu a zacal prasit a on zanim ako my v stane len pocuvame hlsatelou z terenu a z radioviek a neverime ked pocujeme ze Zabovresky Brno su na druhom mieste za Kalevanom tak to sa uz vobec nedalo spat no lenze take tempo si nevybera a Bialda po chvili tohto tempa skoncil doslova a do pismena a vsetci sme boli radi ze vobec dosiel do ciela ... Medzitym Paja bojoval svoju bitku za nas kedze Becko bolo minuli rok disk tak sme to chceli tento rok vylepsit ale ked sa blizil k verejnej a jeho strata bola cez hodinu tak boli nazory ze by sme ho mali stiahnut nech sa tam zbytocne netrapi ale on len prebehol s usmevom verejnu ze to zvladne a tak sice s velkou stratou ale zostali sme v boji. Dalsi usek sme sa zacali dotahovat a borec stiahol 20 miest to ja som uz cakal par hodin pripraveny hocikedy vybehnut a to nerobi pleti dobre takze nakoniec som vybiehal kopec po mapaku a vtedy vyslo slnko a zasvietilo mi do ksichtu nato som sa zasmial vypol moju bludicku a zacal som pomali ale isto dotahovat slabsie teamy islo to super obcas naiky chodnik a stale dalsi a dlasi ludia predomnou problem nastal po verejnom useku kde som sa trosku moc rozbehol a zacali dochadzat sily a to vyustilo v par chyb ked som sa hladal na novom rubanisku ... ale aj tak sa mi podarilo stiahnut niakych 15 miest po dobehu som sa siel umyt a tam pozeram vedla sprchy niake dvere tak otvorim a tam sauna :D no proste pokvasil som si poumyval dal posledne parky a snazil sa zase zaspat ale to uz sa bojovalo na poslednych usekoch a tak som siel povzbudzovat Dava a dalsich ludi co som poznal Acko nakoniec dokazalo podat velky vykon a stiahli to na konecne 50 miesto gratz, Chrobak si zabehol vytazni finish s Kalevanom a Thierim.

Beckovske posledne dva useky startovali z hamba startu ale aj tak sa im podarilo stiahnut na pohodove 222. miesto :) spokojnost bola aj nad tym ze sme porazili Ajlosou vyber iked boli disk ale vo vysledoch az za nami :) sice z toho neboli ziadne premie ...
Cesta spet prebiehala v rychlosti lebo vsetci boli unaveny a nevyspaty ale aj tak sme si na trajekte nakupili piva a ine latky najedli sa a pustili sme si zase Mama miu :D:D

Comments